Agenda de classe

dijous, 22 d’octubre del 2015

Com Anem?

Bones, Sóc la Laura, Com ja sabeu estaré uns dies de baixa primer perquè em trobo malament i després perquè ja us vaig dir Que el dia 29 m'operen. Jo crec que si tot va bé entre la primera i la segona setmana de novembre ja estaré amb vosaltres. Ara cal treballar moltíssim per no perdre el ritme, fer els deures, mostrar bona actitud, evitar possibles problemes etc; perquè no m'agradaria q m'aguéssin de trucar per informar-me de cap fet desagradable, sino al contrari per explicar-me com de bé van les coses! Confio en vosaltres! Per qualsevol neguit, pregunta...podeu contactar amb mi mitjançant el blog i jo us contestaré, d'acord? Au, a fer bondad! Laura

1 comentari:

  1. Hola Laura,
    Hem llegit el teu missatge , sabem que avui t'operen i esprem que vagi molt bé. Volem que et recuperis ràpid.
    Si marquem contra els profes t'ho dedicarem i guanyarem!!!!!!!!!!!
    Petons de 6éA guapa

    ResponElimina